Original title:
Corporate Social Responsibility jako součást PR komunikace
Translated title:
Corporate Social Responsibility as a form of internal and external corporate communication Comparison of global and local CSR strategies of the company Unilever
Authors:
Kloudová, Michaela ; Mikeš, Jiří (advisor) ; Postler, Milan (referee) Document type: Master’s theses
Year:
2010
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] Společenská zodpovědnost firem, tedy Corporate Social Responsibility je téma, o kterém se v podnikatelském prostředí hovoří v posledních letech stále častěji. Diplomová práce se tímto trendem v komunikace firem zabývá a dokládá jej na příkladu firmy Unilever. V praktické části diplomové práce je srovnání globální a lokální strategie CSR společnosti Unilever.Corporate Social Responsibility is a topic which is very often discussed lately. The diploma thesis focuses on this trend of corporate communication and shows it on the example of company Unilever. In the practical part of the thesis the comparison of global and local CSR strategies of Unilever is being described.
Keywords:
Communication; Corporate; Corporate Social Responsibility; Corporate Social Responsibility; komunikace; Společenská odpovědnost firem
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/24360