Název:
Corporate Social Responsibility jako součást PR komunikace
Překlad názvu:
Corporate Social Responsibility as a form of internal and external corporate communication Comparison of global and local CSR strategies of the company Unilever
Autoři:
Kloudová, Michaela ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Postler, Milan (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Společenská zodpovědnost firem, tedy Corporate Social Responsibility je téma, o kterém se v podnikatelském prostředí hovoří v posledních letech stále častěji. Diplomová práce se tímto trendem v komunikace firem zabývá a dokládá jej na příkladu firmy Unilever. V praktické části diplomové práce je srovnání globální a lokální strategie CSR společnosti Unilever.Corporate Social Responsibility is a topic which is very often discussed lately. The diploma thesis focuses on this trend of corporate communication and shows it on the example of company Unilever. In the practical part of the thesis the comparison of global and local CSR strategies of Unilever is being described.
Klíčová slova:
Corporate Social Responsibility; komunikace; Společenská odpovědnost firem; Communication; Corporate; Corporate Social Responsibility
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/24360