Název:
Propagace Prahy ve vztahu k zahraničí
Překlad názvu:
Promotion of Prague abroad
Autoři:
Voříšková, Barbora ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Herget, Jan (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] První část práce se věnuje teorii marketingové a komerční komunikace a specifikům marketingu a komunikace cestovního ruchu. Druhá část obsahuje analýzu stávající propagace Prahy ve vztahu k zahraničí. Třetí část diplomové práce se věnuje tvorbě návrhu nové propagační strategie, která obsahuje více možných komunikačních témat a návrhy pro použití nových komunikačních kanálů, včetně určení cílů propagace, cílové skupiny, timingu, konkurence a měření účinnosti komunikace.First part of the thesis deals with the theory of marketing and commercial communications and the specificity of marketing and communications in tourism. Second part comprises the analysis of the current promotion of Prague abroad. Third part of the thesis follows a new promotional strategy that contains more promotional topics and proposes the use of more communication channels. The proposed strategy includes setting of objectives, target groups, timing, competition and measurement of the effectiveness of such communication.
Klíčová slova:
komunikace; komunikační strategie; propagace; propagace Prahy; communication; communication strategy; promotion; promotion of Prague
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/25324