Original title:
Role akademických veletrhů v marketingovém mixu školy
Translated title:
The Role of Academical Trade Fair in Marketing Mix of School
Authors:
Rešlová, Pavlína ; Kincl, Tomáš (advisor) ; Přibil, Jiří (referee) Document type: Bachelor's theses
Year:
2010
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] Práce je zaměřena na školní veletrhy. Obsahuje posouzení, jaké místo zaujímají v marketingovém mixu. Práce se zabývá otázkou, proč je vhodné marketingové řízení školy. Nastiňuje složky, které jsou zahrnuty při vystavování na veletrhu. Součástí obsahu je zhodnocení jednoho z akademických veletrhů a posouzení, jak si zde stojí Vysoká škola ekonomická konkrétně Fakulta managementu.The work is aimed at school fairs. Includes assessing their position in the marketing mix. The work deals with the question, why should the marketing management school. It outlines the components that are included in exhibiting at the fair. Contents includes evaluation of one academic fairs and assessmen how are leading the University of Economics Faculty of Management specifically.
Keywords:
fairs; Gaudeamus 2010; marketing mix; Gaudeamus 2010; marketingový mix; veletrhy
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/26587