Original title:
Marketingová a PR strategie spol. PVK
Translated title:
Marketing and PR strategy of company PVK
Authors:
Fialová, Aneta ; Postler, Milan (advisor) ; Pavlík, Marek (referee) Document type: Bachelor's theses
Year:
2010
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] Cílem této bakalářské práce je analyzovat marketingové a PR strategie společnosti PVK, a.s. a na základě zjištěných poznatků navrhnout rady na vylepšení do budoucna. Práce je rozdělena na dvě části - teoretickou a praktickou. Teoretická část se nejprve zabývá popisem marketingu obecně, dále marketingem pro oblast služeb, strategickým plánováním a komunikačním mixem, zejména public relations (PR). Praktická část popisuje společnost PVK, její marketingové projekty a firemní identitu. Navržené rady do budoucna jsou v závěru podloženy SWOT analýzou.Goal of this thesis Marketing and PR strategy of company PVK is analysis of marketing strategy and recommendation of possibilities to the future planning. The thesis is divided into two parts - theoretical and practical. In theoretical part there are written basic information about marketing, marketing of services, strategic planning and communication mix - mainly PR. Practical part describes PVK company, its marketing projects and corporate identity. Final recommendations are based on SWOT analysis.
Keywords:
marketing; public relations; PVK; SWOT analysis; marketing; public relations; PVK; SWOT analýza
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/25691