Název:
Marketingová a PR strategie spol. PVK
Překlad názvu:
Marketing and PR strategy of company PVK
Autoři:
Fialová, Aneta ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Pavlík, Marek (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem této bakalářské práce je analyzovat marketingové a PR strategie společnosti PVK, a.s. a na základě zjištěných poznatků navrhnout rady na vylepšení do budoucna. Práce je rozdělena na dvě části - teoretickou a praktickou. Teoretická část se nejprve zabývá popisem marketingu obecně, dále marketingem pro oblast služeb, strategickým plánováním a komunikačním mixem, zejména public relations (PR). Praktická část popisuje společnost PVK, její marketingové projekty a firemní identitu. Navržené rady do budoucna jsou v závěru podloženy SWOT analýzou.Goal of this thesis Marketing and PR strategy of company PVK is analysis of marketing strategy and recommendation of possibilities to the future planning. The thesis is divided into two parts - theoretical and practical. In theoretical part there are written basic information about marketing, marketing of services, strategic planning and communication mix - mainly PR. Practical part describes PVK company, its marketing projects and corporate identity. Final recommendations are based on SWOT analysis.
Klíčová slova:
marketing; public relations; PVK; SWOT analýza; marketing; public relations; PVK; SWOT analysis
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/25691