Original title: Komparace marketingové komunikace vybraných základních škol v EU
Translated title: Comparison of the marketing communication of chosen primary schools in the EU
Authors: Bihelerová, Judita ; Bílková, Jana (advisor) ; Laschoberová, Libuše (referee)
Document type: Bachelor's theses
Year: 2007
Language: cze
Publisher: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstract: Tato práce srovnává přístupy a nástroje marketingové komunikace na 3 základních školách v Dublinu, Antverpách a v Praze. Teoretická část se zabývá vysvětlením marketingové komunikace, jejím významem i užívanými nástroji. Zároveň jsou popsána specifika základních škol jakožto neziskových organizací. V praktické části je popsán vzdělávací systém v Irsku i Belgii, základní rysy vybraných škol a především je uvedena analýza marketingové komunikace základních škol v Dublinu a Antverpách. Stěžejní je důkladný popis základní školy v pražských Dejvicích a především analýza a návrh marketingové komunikace této školy. Komparace zjištěných poznatků o užití marketingové komunikace ve třech výše zmíněných školách je uvedena v závěru.
Keywords: komunikační mix; marketingová komunikace; nezisková organizace; reklama; rozpočet; základní škola

Institution: University of Economics, Prague (web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague.
Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/3484

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-7300


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of Economics, Prague
Academic theses (ETDs) > Bachelor's theses
 Record created 2011-07-01, last modified 2022-03-03


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share