Original title:
Komparace marketingové komunikace vybraných základních škol v EU
Translated title:
Comparison of the marketing communication of chosen primary schools in the EU
Authors:
Bihelerová, Judita ; Bílková, Jana (advisor) ; Laschoberová, Libuše (referee) Document type: Bachelor's theses
Year:
2007
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
Tato práce srovnává přístupy a nástroje marketingové komunikace na 3 základních školách v Dublinu, Antverpách a v Praze. Teoretická část se zabývá vysvětlením marketingové komunikace, jejím významem i užívanými nástroji. Zároveň jsou popsána specifika základních škol jakožto neziskových organizací. V praktické části je popsán vzdělávací systém v Irsku i Belgii, základní rysy vybraných škol a především je uvedena analýza marketingové komunikace základních škol v Dublinu a Antverpách. Stěžejní je důkladný popis základní školy v pražských Dejvicích a především analýza a návrh marketingové komunikace této školy. Komparace zjištěných poznatků o užití marketingové komunikace ve třech výše zmíněných školách je uvedena v závěru.
Keywords:
komunikační mix; marketingová komunikace; nezisková organizace; reklama; rozpočet; základní škola
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/3484