Název: Komparace marketingové komunikace vybraných základních škol v EU
Překlad názvu: Comparison of the marketing communication of chosen primary schools in the EU
Autoři: Bihelerová, Judita ; Bílková, Jana (vedoucí práce) ; Laschoberová, Libuše (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2007
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: Tato práce srovnává přístupy a nástroje marketingové komunikace na 3 základních školách v Dublinu, Antverpách a v Praze. Teoretická část se zabývá vysvětlením marketingové komunikace, jejím významem i užívanými nástroji. Zároveň jsou popsána specifika základních škol jakožto neziskových organizací. V praktické části je popsán vzdělávací systém v Irsku i Belgii, základní rysy vybraných škol a především je uvedena analýza marketingové komunikace základních škol v Dublinu a Antverpách. Stěžejní je důkladný popis základní školy v pražských Dejvicích a především analýza a návrh marketingové komunikace této školy. Komparace zjištěných poznatků o užití marketingové komunikace ve třech výše zmíněných školách je uvedena v závěru.
Klíčová slova: komunikační mix; marketingová komunikace; nezisková organizace; reklama; rozpočet; základní škola

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/3484

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-7300


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2011-07-01, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet