Original title:
Právní a etické otázky regulace reklamy (se zaměřením na doplňky stravy)
Translated title:
Legal and Ethical Regulation of Advertising (with a Focus on Dietary Supplements)
Authors:
Jweidová, Soňa ; Zamazalová, Marcela (advisor) ; Procházková, Markéta (referee) Document type: Bachelor's theses
Year:
2008
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
Regulace reklamy na doplňky stravy je důležitá, protože se jedná o produkty, které ovlivňují lidské zdraví. Neetické reklamy nejsou žádnou výjimkou, objevují se zejména různé formy klamavé reklamy. Některé reklamy připisují produktům léčivé nebo preventivní účinky, jiné slibují nepravděpodobné výsledky, např. rychlé zhubnutí. V této práci jsou popsány některé případy neetických reklam a činnost regulačních orgánů.
Keywords:
doplňky stravy; právní předpisy; regulace reklamy; reklama; samoregulace
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/6608