Original title: Právní a etické otázky regulace reklamy (se zaměřením na doplňky stravy)
Translated title: Legal and Ethical Regulation of Advertising (with a Focus on Dietary Supplements)
Authors: Jweidová, Soňa ; Zamazalová, Marcela (advisor) ; Procházková, Markéta (referee)
Document type: Bachelor's theses
Year: 2008
Language: cze
Publisher: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstract: Regulace reklamy na doplňky stravy je důležitá, protože se jedná o produkty, které ovlivňují lidské zdraví. Neetické reklamy nejsou žádnou výjimkou, objevují se zejména různé formy klamavé reklamy. Některé reklamy připisují produktům léčivé nebo preventivní účinky, jiné slibují nepravděpodobné výsledky, např. rychlé zhubnutí. V této práci jsou popsány některé případy neetických reklam a činnost regulačních orgánů.
Keywords: doplňky stravy; právní předpisy; regulace reklamy; reklama; samoregulace

Institution: University of Economics, Prague (web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague.
Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/6608

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-6769


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of Economics, Prague
Academic theses (ETDs) > Bachelor's theses
 Record created 2011-07-01, last modified 2022-03-03


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share