Název:
Negativní reklama před druhým kolem prezidentských voleb 2023
Překlad názvu:
Negative Advertising before the Second Round of the Presidential Elections in 2023
Autoři:
Vaverka, Ondřej ; Guasti, Petra (vedoucí práce) ; Mlejnek, Josef (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2024
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Tato bakalářská práce se zabývá předvolební kampani prezidentského kandidáta Andreje Babiše před druhým kolem české prezidentské volby v roce 2023. Věnuje se především vztahu negativní politické komunikace, populismu a sociálním sítím, kdy předmětem výzkumu jsou pro tuto práci příspěvky Andreje Babiše na sociální síti Facebook v mezidobí mezi prvním a druhým kolem prezidentské volby.This bachelor's thesis focuses on the election campaign of the presidential candidate Andrej Babiš before the second round of the Czech presidential election in 2023. It focuses mainly on the relationship between negative political communication, populism, and social networks, where the subject of the research are Andrej Babiš's posts on Facebook in the interim period between the first and second round of the presidential election.
Klíčová slova:
Andrej Babiš; Negativní reklama; politická komunikace; populismus; prezidentské volby; sociální sítě; Andrej Babiš; Negative advertising; political communication; populism; presidential election; social networks