Název: Negativní reklama před druhým kolem prezidentských voleb 2023
Překlad názvu: Negative Advertising before the Second Round of the Presidential Elections in 2023
Autoři: Vaverka, Ondřej ; Guasti, Petra (vedoucí práce) ; Mlejnek, Josef (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2024
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Andrej Babiš; Negativní reklama; politická komunikace; populismus; prezidentské volby; sociální sítě; Andrej Babiš; Negative advertising; political communication; populism; presidential election; social networks

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/192481

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-651499

 Záznam vytvořen dne 2024-09-06, naposledy upraven 2024-09-06.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet