Original title:
Stanovení identity a analýza image firmy BONEGA spol. s r.o.
Authors:
Hudeček, Michal ; Chalupský, Vladimír (advisor) ; Pánek, Tomáš (referee) Document type: Bachelor's theses
Year:
2008
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
Cílem této práce je stanovit identitu firmy BONEGA dle představ vedení a porovnat ji s vnímanou image přístrojů, značky a firmy BONEGA. Dotazování probíhalo u zákazníků a partnerů firmy, takže z něj lze vypozorovat, jak přibližně mohou vypadat reference, které o firmě její zákazníci vytváří. Závěrem práce jsou doporučení, která by firma měla následovat, chce-li svůj image posílit.
Keywords:
firma; identita; image; marketing; průzkum
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/6797