Original title: Stanovení identity a analýza image firmy BONEGA spol. s r.o.
Authors: Hudeček, Michal ; Chalupský, Vladimír (advisor) ; Pánek, Tomáš (referee)
Document type: Bachelor's theses
Year: 2008
Language: cze
Publisher: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstract: Cílem této práce je stanovit identitu firmy BONEGA dle představ vedení a porovnat ji s vnímanou image přístrojů, značky a firmy BONEGA. Dotazování probíhalo u zákazníků a partnerů firmy, takže z něj lze vypozorovat, jak přibližně mohou vypadat reference, které o firmě její zákazníci vytváří. Závěrem práce jsou doporučení, která by firma měla následovat, chce-li svůj image posílit.
Keywords: firma; identita; image; marketing; průzkum

Institution: University of Economics, Prague (web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague.
Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/6797

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-6508


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of Economics, Prague
Academic theses (ETDs) > Bachelor's theses
 Record created 2011-07-01, last modified 2022-03-03


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share