Název: Segmentace zákazníků dle příchutí energetických nápojů značky RedBull
Překlad názvu: Customer segmentation by flavours of RedBull energy drinks
Autoři: Doubková, Laura ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Opelík, Daniel (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2024
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: energetické nápoje; marketingová strategie; marketingový výzkum; Red Bull; segmentace trhu; shluková analýza; cluster analysis; energy drinks; market segmentation; marketing research; marketing strategy; Red Bull

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/190592

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-621923


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2024-07-20, naposledy upraven 2024-07-20.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet