Název:
Sociální média jako nástroj marketingové komunikace ve fitness centrech
Překlad názvu:
Social media as a marketing communication tool in fitness centres
Autoři:
Nováková, Anežka ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Opelík, Daniel (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2024
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Název: Sociální média jako nástroj marketingové komunikace ve fitness centrech Cíl: Hlavním cílem bakalářské práce je navrhnout konkrétní marketingový plán na sociálních sítích pro rok 2025 vybranému fitness centru, a to na základě dat zjištěných z rozhovoru a analýzy dosavadní správy sociálních sítí. Využití: Vytvořený marketingový plán bude využit ve vybraném fitness centru pro rok 2025, zároveň tato práce může sloužit jako inspirace pro další subjekty, které chtějí zlepšit své fungování či si vystavět vlastní plán na sociálních sítích. Metody: V této práci je využita metoda kvalitativního a kvantitativního výzkumu dat. V první fázi je použita kvalitativní metoda v podobě polostrukturovaného rozhovoru s vedením fitness centra. Následuje kvantitativní metoda prostřednictvím analýzy sociálních sítí centra. Výsledky: Z výsledků získaných z obou výzkumů vyplývá, že vybrané fitness centrum má značný prostor pro zlepšení své komunikace v oblasti sociálních sítí. Proto byl pro fitness centrum navržen komplexní marketingový plán na sociálních sítích pro rok 2025, který zahrnuje obecná doporučení, etapizaci a konkrétní plán příspěvků pro vybraný měsíc. Klíčová slova: sociální sítě, marketingová komunikace, fitness centrum, Instagram, FacebookTitle: Social media as a marketing communication tool in fitness centres Objectives: The main aim of this bachelor thesis is to propose a specific social media marketing plan for 2025 for a selected fitness centre, based on the data collected from the interview and analysis of the existing social media management. Application. The created marketing plan will be used in the selected fitness centre for the year 2025, at the same time this work can serve as an inspiration for other entities that want to improve their operations or build their own social media plan. Methods: In this thesis, qualitative and quantitative data research method is used. In the first stage, a qualitative method is used in the form of a semi-structured interview with the fitness center management. This is followed by a quantitative method through social network analysis of the centre. Results: The results obtained from both researches show that the selected fitness centre has considerable scope for improving its social media communication. Therefore, a comprehensive social media marketing plan for the fitness center was designed for the year 2025, which includes general recommendations, phasing, and a specific posting plan for the selected month. Keywords: social media, marketing communication, fitness center, Instagram, Facebook
Klíčová slova:
Facebook; fitness centrum; Instagram; marketingová komunikace; sociální sítě; Facebook; fitness center; Instagram; marketing communication; social media