Název: Vliv mikrotrendů na sociálních sítích na udržitelnost v rámci módního průmyslu
Překlad názvu: The impact of social media microtrends on sustainability within the fashion industry
Autoři: Janoušková, Barbora ; Schneiderová, Soňa (vedoucí práce) ; Zavadilová, Tereza (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2024
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: fast fashion; generace Z; mikrotrendy; móda; módní marketing; Sociální sítě; trendy; udržitelnost; fashion; fashion marketing; fast fashion; Generation Z; microtrends; Social media; sustainability; trends

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/191336

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-621893


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2024-07-20, naposledy upraven 2024-07-20.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet