Název: Pohled spotřebitelek na marketingovou komunikaci značky Snuggs
Překlad názvu: Consumer perspective on the Snuggs marketing communication
Autoři: Kroupová, Adéla ; Rosenfeldová, Jana (vedoucí práce) ; Shavit, Anna (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2024
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Instagram; marketing; Menstruace; menstruace v reklamě; menstruační tabu; stereotypizace; vnímání marketingové komunikace; Instagram; marketing; menstrual taboo; Menstruation; menstruation in advertising; perception of marketing communication; stereotyping

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/191594

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-621609


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2024-07-20, naposledy upraven 2024-07-20.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet