Název: Využití service designu jako nástroje firmy pro úspěch na přeplněném trhu
Překlad názvu: Using service design as a company's tool for success in a saturated marketplace
Autoři: Syručková, Pavlína ; Schneiderová, Soňa (vedoucí práce) ; Vranka, Marek (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2024
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Design thinking; konkurenceschopnost; marketingová strategie; saturovaný trh; Service design; tržní diferenciace; zákaznická zkušenost; competitiveness; customer experience; Design thinking; market differentiation; marketing strategy; saturated market; Service design

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/191300

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-621081


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2024-07-20, naposledy upraven 2024-07-20.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet