Název: Externí personální marketing jako nástroj náboru v IT organizacích
Překlad názvu: External Personnel Marketing as Recruitment Tool in IT Organisations
Autoři: Kotalová, Adéla ; Běhounková, Olga (vedoucí práce) ; Sloboda, Zdeněk (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2024
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: personální marketing|externí personální marketing|nábor zaměstnanců|výběr zaměstnanců|technologické firmy|IT zaměstnanci; personnel marketing|external personnel marketing|recruitment process|employee selection|technology-oriented companies|IT employees

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/191728

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-621056


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2024-07-20, naposledy upraven 2024-07-20.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet