Název: Návrh on-line marketingové strategie pro e-shop
Překlad názvu: Proposal of on-line marketing stratégy for e-shop
Autoři: Jiroušová, Aneta ; Chlebovský, Vít (oponent) ; Havíř, David (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2024
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: e-shop; komunikace se zákazníky; marketing; marketingová strategie; nastavení reklam; návrh změn marketingové strategie; online marketingová strategie; podpora prodeje; advertising setup; customer communication; e-shop; marketing; marketing strategy; online marketing stratégy; proposal for changes in marketing strategy; sales support

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: https://hdl.handle.net/11012/246337

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-619990


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2024-06-22, naposledy upraven 2024-06-22.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet