Název:
Rozvoj značky malého podniku
Překlad názvu:
Brand development of small company
Autoři:
Šumovský, Albert ; Ulč, Jakub (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2024
Jazyk:
eng
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [eng][cze]
Tato bakalářská práce se zaměřuje na rozvoj značky firmy Confused, která poskytuje online testy a kurzy pro studenty středních škol. V teoretické části jsou definovány a popsány relevantní koncepty a modely v rámci rozvoje značky. Analytická část popisuje podnik, značku, faktory ovlivňující značku na trhu a jak je značka vnímána. Návrhová část doporučuje, popisuje a následně hodnotí změny, které splňují cíl práce, tedy rozvíjí značku.
This bachelor thesis focuses on the brand development of a company providing online tests and courses for high school students called Confused. In the theoretical part, relevant frameworks and concepts are defined in relation to the development of the brand. The analytical part describes the company, brand, influences on the brand from the market environment and how the brand is being perceived. The proposal part recommends, describes and evaluates changes fulfilling the goal of the thesis and developing the brand.
Klíčová slova:
brand; brand development; brand identity; brand perception; brand purpose; competition; customers; identita značky; konkurence; poslání značky; rozvoj značky; vnímání značky; značka; zákazníci
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: https://hdl.handle.net/11012/248334