Název:
Podpora prodeje a reklama konkrétní společnosti
Překlad názvu:
Sales promotion and advertising of the company
Autoři:
Haraštová, Tereza ; Mráček, Pavel (oponent) ; Bednářová, Markéta (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2024
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Bakalářská práce se zaměřuje na hodnocení strategií podpory prodeje a reklamy společnosti Flipky. Práce je rozdělena na 3 části, teoretickou, analytickou a návrhovou. První část práce se věnuje teoretickým základům marketingové komunikace, podpory prodeje a reklamy. Druhá část práce představuje konkrétní společnost, na niž je práce zaměřena, analyzuje marketingové strategie společnosti a věnuje se analýze vybraného trhu. Výsledkem práce je komplexní hodnocení a doporučení k dosažení cíle pro konkrétní společnost, která povede k expanzi na vybraný trh a zlepšení marketingových strategií.
The bachelor's thesis focuses on the evaluation of Flipky's sales promotion and advertising strategies. The work is divided into 3 parts, theoretical, analytical and recommendations. The first part of the thesis deals with the theoretical basis of marketing communication, sales promotion and advertising. The second part of the thesis introduces the specific company on which the thesis is focused, analyses the marketing strategies of the company and analyzes the selected market. As a result of the thesis, a comprehensive evaluation and recommendations are made to achieve the goal for the specific company, which will lead to expansion in the selected market and improvement of marketing strategies.
Klíčová slova:
Marketing; Německo; online komunikace; podpora prodeje; reklama; strategie; zahraniční trh; Advertising; foreign market; Germany; marketing; online communication; sales promotion; strategy
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: https://hdl.handle.net/11012/248774