Název:
Návrh marketingové strategie spolecnosti
Překlad názvu:
Proposal of the company's marketing strategy
Autoři:
Ryba, Jakub ; Schüller, David (oponent) ; Havíř, David (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2024
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Diplomová práce se zabývá návrhem marketingové strategie pro společnost Teepee ve Stylu, která poskytuje zážitkové ubytování v teepee. Teoretická část práce objasňuje klíčové marketingové koncepty, včetně marketingového mixu, online marketingu a využití sociálních sítí. Analytická část hodnotí současný stav společnosti, analyzuje trh, zákaznické chování, konkurenci a identifikuje možnosti pro zlepšení. Na základě zjištění jsou formulovány konkrétní návrhy marketingové strategie společnosti.
The thesis deals with the design of a marketing strategy for Teepee in Style, a company that provides experiential teepee accommodation. The theoretical part of the thesis explains key marketing concepts, including the marketing mix, online marketing and the use of social media. The analytical part assesses the current state of the company, analyses the market, customer behaviour, competitors and identifies opportunities for improvement. Based on the findings, specific proposals for the company's marketing strategy are formulated.
Klíčová slova:
Analýza společnosti.; Analýza trhu; Marketingová strategie; Marketingový mix; Online marketing; Strategické plánování; Zážitkové ubytování; Company analysis.; Experiential accommodation; Market analysis; Marketing mix; Marketing strategy; Online marketing; Strategic planning
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: https://hdl.handle.net/11012/246340