Název:
Návrh na zdokonalení marketingového mixu společnosti
Překlad názvu:
A proposal for improving the marketing mix of a company
Autoři:
Ali, Karim ; Chlebovský, Vít (oponent) ; Ulč, Jakub (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2024
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem na zlepšení marketingového mixu společnosti, která se zabývá zpravodajstvím a inzercí. V rámci této bakalářské práce bude provedeno několik analýz, které se budou týkat marketingového mixu a marketingového prostředí řešené společnosti. Bude také provedeno marketingové dotazníkové šetření. Po vyhodnocení výsledků analýz bude vytvořeno několik návrhů adekvátních k získaným výsledkům z analýz a z dotazníkového šetření, která by měla vést k vylepšení a zdokonalení současného marketingového mixu společnosti.
This bachelor's thesis deals with a proposal to improve the marketing mix of a company that deals with news and advertising. As part of this bachelor's thesis, several analyzes will be carried out, which will relate to the marketing mix and the marketing environment of the company being addressed. A marketing questionnaire survey will also be conducted. After evaluating the results of the analyses, several proposals will be created, adequate to the results obtained from the analyzes and from the questionnaire survey, which should lead to the improvement and improvement of the company's current marketing mix.
Klíčová slova:
inzerce; marketing; marketingové prostředí; marketingový mix; marketingový výzkum; noviny; SWOT analýza; advertising; marketing; marketing environment; marketing mix; marketing research; news; SWOT analysis
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: https://hdl.handle.net/11012/248330