Original title:
Marketingová komunikační strategie a návrhy na zlepšení ve vybrané společnosti
Translated title:
Marketing Communication Strategy and Proposals for Improvement in a Selected Company
Authors:
Esslerová, Veronika ; Netopil, Tomáš (referee) ; Chlebovský, Vít (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2024
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Diplomová práce se zabývá strategií marketingové komunikace ve vybrané společnosti. První část je zaměřena na teoretické poznatky související s problematikou marketingové komunikace. V druhé části je analyzován současný stav marketingové komunikace společnosti. V poslední části jsou navrženy změny pro zlepšení stávající komunikace.
The thesis deals with the marketing communication strategy in a selected company. The first part focuses on theoretical knowledge related to the issue of marketing communication. The second part analyses the current state of marketing communication in the company. In the last part, changes are proposed to improve the current communication.
Keywords:
communication mix; Marketing; marketing communication; marketing mix; online communication; komunikační mix; Marketing; marketingová komunikace; marketingový mix; online komunikace
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: https://hdl.handle.net/11012/246288