Original title:
Návrh na rozšíření marketingového mixu atletického klubu
Translated title:
Proposal for Expanding the Marketing Mix of the Athletics Club
Authors:
Horová, Kateřina ; Juliš, Petr (referee) ; Kaňovská, Lucie (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2024
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Diplomová práce je zaměřena na návrh rozšíření marketingového mixu. Práce je rozdělena do tří částí. První část obsahuje teoretická východiska k dané problematice. Druhá část, analytická, je věnována představení organizace, situačním analýzám, analýze marketingového mixu a marketingovému průzkumu. Tyto části jsou podkladem pro závěrečnou část, ve které jsou navrženy jednotlivé nástroje marketingového mixu.
The diploma thesis is focused on the proposal of expanding the marketing mix. The work is divided into three parts. The first part contains the theoretical starting points for the given issue. The second part, analytical, is devoted to the introduction of the organization, situation analyses, analysis of the marketing mix and marketing research. These parts are the basis for the final part, in which the individual tools of the marketing mix are proposed.
Keywords:
focus groups; marketing; marketing mix; non-profit organization; sports; cílová skupina; marketing; marketingový mix; nezisková organizace; sport
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: https://hdl.handle.net/11012/246267