Název:
Návrhy na zlepšení marketingové strategie vybrané společnosti
Překlad názvu:
Suggestions for improving the marketing strategy of the selected company
Autoři:
Machálková, Pavla ; Havíř, David (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2024
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Diplomová práce je zaměřena na marketingovou strategii zkoumané společnosti a na návrhy změn, které povedou k jejímu zlepšení. Práce se skládá ze tří hlavních částí – teoretické, analytické a návrhové části. Teoretická část se za pomocí odborné literatury zaměřuje na oblast marketingu a marketingové strategie a dopomáhá k pochopení této problematiky. Následuje analytická část, která již pojednává o analýze současného stavu marketingové strategie konkrétní společnosti. Finální částí diplomové práce je část návrhová, ve které jsou navržena opatření vycházející ze zjištěných informací v analytické části a která v praxi povedou ke zlepšení současné marketingové strategie zkoumané společnosti.
The diploma thesis is focused on the marketing strategy of the researched company and on proposals for changes that will lead to its improvement. The work consists of three main parts – theoretical, analytical and design parts. With the help of professional literature, the theoretical part focuses on the field of marketing and marketing strategy and thus helps to understand this issue. The following is the analytical part, which already deals with the analysis of the current state of the marketing strategy of a specific company. The final part of the diploma thesis is the design part, in which measures based on the information found in the analytical part are proposed and which in practice will lead to the improvement of the current marketing strategy of the investigated company.
Klíčová slova:
komunikační mix; marketing; marketingová strategie; marketingový mix; marketingový průzkum; společnost; vinařství; communication mix; company; marketing; marketing mix; marketing research; marketing strategy; winemaking
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: https://hdl.handle.net/11012/246271