Název:
Mezinárodní marketingová strategie vybraného podniku
Překlad názvu:
International Marketing Strategy of the Selected Company
Autoři:
Knechtová, Natalie ; Zich, Robert (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2024
Jazyk:
eng
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [eng][cze]
Záměrem této diplomové práce je provedení marketingového plánu pro vybranou společnost vstupující na zahraniční trh. Autorka uvede základní teoretická východiska práce, prozkoumá současný stav trhu, důkladně vysvětlí existující problémy, a nakonec navrhne nové marketingové aktivity pro společnost expandující na mezinárodní trh.
The focus of this diploma thesis is a conducting marketing plan for a selected company entering a foreign market. The author will provide the essential theoretical foundation of the thesis, examine the current market condition, providing a thorough explanation of the existing challenges, and ultimately suggest new marketing activities for a company expanding internationally.
Klíčová slova:
Germany; international marketing plan; marketing strategy; online marketing; tattoo; marketingová strategie; mezinárodní marketingový plán; Německo; online marketing; tetování
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: https://hdl.handle.net/11012/246290