Original title:
Mezinárodní marketingová strategie vybraného podniku
Translated title:
International Marketing Strategy of the Selected Company
Authors:
Knechtová, Natalie ; Zich, Robert (referee) ; Chlebovský, Vít (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2024
Language:
eng Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[eng][cze]
Záměrem této diplomové práce je provedení marketingového plánu pro vybranou společnost vstupující na zahraniční trh. Autorka uvede základní teoretická východiska práce, prozkoumá současný stav trhu, důkladně vysvětlí existující problémy, a nakonec navrhne nové marketingové aktivity pro společnost expandující na mezinárodní trh.
The focus of this diploma thesis is a conducting marketing plan for a selected company entering a foreign market. The author will provide the essential theoretical foundation of the thesis, examine the current market condition, providing a thorough explanation of the existing challenges, and ultimately suggest new marketing activities for a company expanding internationally.
Keywords:
marketingová strategie; mezinárodní marketingový plán; Německo; online marketing; tetování; Germany; international marketing plan; marketing strategy; online marketing; tattoo
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: https://hdl.handle.net/11012/246290