Název:
Založení malého podniku
Překlad názvu:
Establishing of the Small Company
Autoři:
Nádeníčková, Adéla ; Marciánová, Pavla (oponent) ; Koráb, Vojtěch (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2024
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Diplomová práce se zabývá zpracováním podnikatelského plánu pro založení malého podniku zaměřeného na výrobu sójových svíček. Teoretická část vymezuje základní pojmy související s podnikáním a strategické analýzy, které jsou v práci využity. Analytická část se věnuje zpracování podnikatelského plánu, který zahrnuje vypracování analýz obecného, oborového okolí a vnitřního prostředí s cílem stanovit východiska pro volbu vhodné strategie nového podniku, dále plán výrobní, marketingový, organizační, finanční a hodnocení rizik. Práce je zakončena harmonogramem realizace navrženého plánu.
The diploma thesis deals with the preparation of a business plan for the establishment of a small business focused on the production of soy candles. The theoretical part defines the basic concepts related to business and strategic analysis, which are used in the work. The analytical part is devoted to the preparation of a business plan, which includes the preparation of analyzes of the general, industry environment and internal environment with the aim of establishing the starting points for choosing a suitable strategy for a new business, as well as a production, marketing, organizational, financial and risk assessment plan. The work is concluded with a schedule for the implementation of the proposed plan.
Klíčová slova:
marketingový průzkum; podnikatelský plán; výroba svíček; založení malého podniku; business plan; candle making; establishment of the small company; marketing research
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: https://hdl.handle.net/11012/246238