Název:
On-line marketingová komunikace
Překlad názvu:
On-line marketing communication
Autoři:
Gregorová, Karin ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2024
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Diplomová práce je zaměřena na návrh nových webových stránek společnosti KVĚTOLOGIE s.r.o. První část práce je věnována teoretickým poznatkům v oblasti marketingu, na jejichž základě je pak postavena praktická část. Praktická část je rozdělena na analytickou a návrhovou část. V analytické části je provedena analýza marketingového mixu a on-line komunikace společnosti, segmentace a analýza domu jakosti. V návrhové části práce jsou pak uvedeny vlastní návrhy pro tvorbu webových stránek.
This master’s thesis focuses on the design of a website of the company KVĚTOLOGIE s.r.o. The first part of the thesis is devoted to theoretical knowledge of marketing, and based on the first part there is the second the practical part. The practical part is divided into an analytical part and a design part. In the analytical part have been analysed the actual marketing mix and on-line communication of the company, the segmentation and analysis of the quality house. The final part contains proposes for the creation of the company‘s website.
Klíčová slova:
marketing; marketingová komunikace; marketingový mix; on-line marketing; webové stránky; marketing; marketing communication; marketing mix; on-line marketing; website
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: https://hdl.handle.net/11012/246258