Název:
Marketingový mix sportovního klubu
Překlad názvu:
Marketing Mix of Sport Club
Autoři:
Veselý, Martin ; Mráček, Pavel (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2024
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Bakalářská práce se zaměřuje na marketingový mix sportovního spolku SK JeMoBu. V teoretické části jsou uvedené potřebné základní pojmy jako jsou marketingový mix, marketingové prostředí, analýzy a další. Analytická část je zaměřena na zjištění současného stavu marketingového mixu klubu. Práce obsahuje návrhovou část, ve které jsou popsány změny pro zlepšení.
The bachelor thesis is focused on the marketing mix of the company SK JeMoBu. In the theoretic part are mention needed basic terms as marketing mix, marketing environment, analysis etc. The analytic part is focused on detection current condition of marketing mix of the club. Thesis contains proposal part where are describe changes for improvement.
Klíčová slova:
florbal; Marketing; marketingový mix; služba; sport; floorball; Marketing; marketing mix; service; sport
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: https://hdl.handle.net/11012/248522