Original title:
Marketingový mix sportovního klubu
Translated title:
Marketing Mix of Sport Club
Authors:
Veselý, Martin ; Mráček, Pavel (referee) ; Milichovský, František (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2024
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Bakalářská práce se zaměřuje na marketingový mix sportovního spolku SK JeMoBu. V teoretické části jsou uvedené potřebné základní pojmy jako jsou marketingový mix, marketingové prostředí, analýzy a další. Analytická část je zaměřena na zjištění současného stavu marketingového mixu klubu. Práce obsahuje návrhovou část, ve které jsou popsány změny pro zlepšení.
The bachelor thesis is focused on the marketing mix of the company SK JeMoBu. In the theoretic part are mention needed basic terms as marketing mix, marketing environment, analysis etc. The analytic part is focused on detection current condition of marketing mix of the club. Thesis contains proposal part where are describe changes for improvement.
Keywords:
floorball; Marketing; marketing mix; service; sport; florbal; Marketing; marketingový mix; služba; sport
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: https://hdl.handle.net/11012/248522