Název:
Návrh zdokonalení marketingového mixu společnosti
Překlad názvu:
Proposal to improve the marketing mix of the company
Autoři:
Dobrioglo, Eva ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Havíř, David (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2024
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem pro zlepšení marketingového mixu pohybového studia Good Vibe se specializací na taneční a fitness lekce. Skládá se ze tří hlavních částí. První část je teoretická a vymezuje důležité marketingové pojmy pro vypracování druhé praktické části práce s analýzou současného stavu společnosti. Ve třetí části jsou na základě provedených analýz představeny návrhy na zdokonalení marketingového mixu společnosti, které by v budoucnu mohly vést k posílení loajality stávajících zákazníků a oslovení nových zákazníků.
This bachelor thesis deals with a proposal for improving the marketing mix of Good Vibe, a movement studio specializing in dance and fitness classes. It consists of three main parts. The first part is theoretical and defines important marketing concepts to develop the second practical part of the thesis with an analysis of the current state of the company. In the third part, based on the analysis, suggestions are presented for improving the company's marketing mix, which could lead to strengthening the loyalty of existing customers and reaching new customers in the future.
Klíčová slova:
marketing; marketingové prostředí; marketingový mix 7P; marketingový výzkum; pohybové studio; marketing; marketing environment; marketing mix 7P; marketing research; movement studio
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: https://hdl.handle.net/11012/248802