Název:
Návrh strategického rozvoje značky
Překlad názvu:
Proposal for strategic brand development
Autoři:
Ludvík, Matyáš ; Chlebovský, Vít (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2024
Jazyk:
eng
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [eng][cze]
V této diplomové práci je analyzován význam rozvoje značky v rámci odvětví home staging pro společnost Prostěvize, která se pohybuje v této sféře, jejíž cílem je získat lepší pozici na trhu. Diplomová práce popisuje významnou roli, kterou staging hraje pro zvýšení hodnoty nemovitostí, a zdůrazňuje, jak konkurenční je trh s nemovitostmi. Nastiňuje způsoby, jak zlepšit povědomí o značce Prostěvize, vedle některých předních amerických firem v této oblasti. Téma práce vyhodnocuje kompletní analýzu, kde je Prostěvize porovnávána se zavedenými americkými poskytovateli stagingových služeb. To zahrnuje studii jejich strategií, provozních přístupů, umístění na trhu a především jejich značku. Hlavním záměrem je však postoupit k realizovatelným poznatkům a kreativním nápadům, které lze přijmout za účelem zlepšení značky a tržního působení společnosti Prostěvize.
In this diploma thesis, the significance of brand development within home staging industry is analyzed for Prostěvize company which operates in this sphere, with aim at gaining market position. The thesis acknowledges the significant role staging plays to boost property value, emphasizing how competitive real estate is. It outlines ways of improving Prostěvize’s brand awareness alongside some leading American firms in this area. The topic of the thesis evaluates a complete analysis where Prostěvize is compared with established U.S staging service providers. This involves a study of their strategies, operational approaches, and positioning in the market and importantly, their brand. However, the main intention is to advance actionable insights and creative ideas that can be adopted in order improve Prostěvize’s market footprint and brand.
Klíčová slova:
Brand; brand development; brand experience; brand identity; brand management; brand perception; branding; foreign companies; home staging; branding; home staging; identita značky; kontakt se značkou; rozvoj značky; vnímání značky; zahraniční společnosti; Značka; řízení značky
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: https://hdl.handle.net/11012/246374