Original title: Současné pojetí osobnostně orientovaného modelu předškolního vzdělávání z pohledu učitelů MŠ
Translated title: The current concept of the child-centred model of preschool education from the perspective of kindergarten teachers
Authors: Vosáhlová, Tereza ; Loudová Stralczynská, Barbora (advisor) ; Koťátková, Soňa (referee)
Document type: Bachelor's theses
Year: 2024
Language: cze
Keywords: contemporary conception of working with children; convergent approach; personality-oriented model; Pre-primary education and upbringing; konvergentní přístup; osobnostně orientovaný model; Předškolní výchova a vzdělávání; současné pojetí práce s dětmi

Institution: Charles University Faculties (theses) (web)
Document availability information: Available in the Charles University Digital Repository.
Original record: http://hdl.handle.net/20.500.11956/189364

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-616920


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > Charles University > Charles University Faculties (theses)
Academic theses (ETDs) > Bachelor's theses
 Record created 2024-06-15, last modified 2024-06-15


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share