Název: Současné pojetí osobnostně orientovaného modelu předškolního vzdělávání z pohledu učitelů MŠ
Překlad názvu: The current concept of the child-centred model of preschool education from the perspective of kindergarten teachers
Autoři: Vosáhlová, Tereza ; Loudová Stralczynská, Barbora (vedoucí práce) ; Koťátková, Soňa (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2024
Jazyk: cze
Klíčová slova: konvergentní přístup; osobnostně orientovaný model; Předškolní výchova a vzdělávání; současné pojetí práce s dětmi; contemporary conception of working with children; convergent approach; personality-oriented model; Pre-primary education and upbringing

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/189364

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-616920

 Záznam vytvořen dne 2024-06-15, naposledy upraven 2024-06-15.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet