Název:
Návrh marketingové strategie vybraného podniku
Překlad názvu:
Marketing Strategy Proposal for the Selected Company
Autoři:
Štancl, Jan ; Ulč, Jakub (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2023
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Diplomová práce se zabývá analýzou trhu 3D grafiky, především hledáním trendů, výzev, příležitostí, analýzou konkurence a segmentací trhu, ale také analýzou vybrané společnosti. Následuje výběr vhodných segmentů, stanovení cílů společnosti a navržení vhodné marketingové strategie, rozvoj lidských zdrojů, implementace strategie, finanční náklady na strategii a zhodnocení pro vybranou společnost.
The thesis deals with the analysis of the 3D graphics market, primarily searching for trends, challenges, opportunities, competition analysis, and market segmentation, but also the analysis of a selected company. This is followed by the selection of suitable segments, setting company goals, and proposing an appropriate marketing strategy, human resource development, strategy implementation, financial costs of the strategy, and evaluation for the selected company.
Klíčová slova:
3D grafika; analýza trhu; konkurenceschopnost; marketingová strategie; tržní segmentace; umělá inteligence; 3D graphics; artificial intelligence; competitiveness; market analysis; market segmentation; marketing strategy
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/212040