Original title: Role sociálních sítí v destinačním marketingu jižních Čech
Translated title: The Role of Social Networks in Destination Marketing in Southern Bohemia
Authors: PECHÁČKOVÁ, Anežka
Document type: Bachelor's theses
Year: 2024
Language: cze
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: destination marketing; destinations South Bohemi; social networks; tourism; cestovní ruch; destinace Jižní Čechy.; marketing destinace; sociální sítě
Citation: PECHÁČKOVÁ, Anežka. Role sociálních sítí v destinačním marketingu jižních Čech. České Budějovice, 2024. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Institution: University of South Bohemia in České Budějovice (web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia.
Original record: http://www.jcu.cz/vskp/70975

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-614597


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of South Bohemia in České Budějovice
Academic theses (ETDs) > Bachelor's theses
 Record created 2024-05-25, last modified 2024-05-25


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share