Název:
Marketingová komunikace nově vznikající společnosti
Překlad názvu:
Marketing Communication of New Company
Autoři:
Ďurinová, Lenka ; Milichovský, František (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2021
Jazyk:
slo
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [slo][eng]
Diplomová práce se zaměřuje na návrh vhodných marketingově komunikačních nástrojů pro nově vznikající společnost. V první kapitole se nacházejí teoretická východiska práce. V další kapitole se nachází analýza nově vznikající společnosti a součástí analýzy je i marketingový výzkum. V poslední kapitole se pojednává o vlastním návrhu řešení.
The diploma thesis focuses on a proposal of suitable marketing and communication tools for a newly emerging company. The first chapter contains the theoretical basis of the thesis. The next chapter contains an analysis of a newly emerging company and a part of this analysis is marketing research. The last chapter suggests a solution for possible problems.
Klíčová slova:
communication mix; confectionery factory; marketing; marketing communication
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/197578