Original title: Využití nástrojů interního marketingu pro zvýšení spokojenosti zaměstnanců
Translated title: The Utilization of Internal Marketing for Increasing Employee Satisfaction
Authors: Urbánková, Simona ; Hytychová, Kristýna (referee) ; Kaňovská, Lucie (advisor)
Document type: Master’s theses
Year: 2017
Language: cze
Publisher: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: corporate culture; Human resource management; internal marketing; marketing; marketing concept; motivation; satisfaction of stuff; firemní kultura; interní marketing; marketing; marketingový přístup; motivace; spokojenost zaměstnanců; Řízení lidských zdrojů

Institution: Brno University of Technology (web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library.
Original record: http://hdl.handle.net/11012/67093

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-612336


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > Brno University of Technology
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2024-04-02, last modified 2024-04-03


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share