Original title:
Využití nástrojů interního marketingu pro zvýšení spokojenosti zaměstnanců
Translated title:
The Utilization of Internal Marketing for Increasing Employee Satisfaction
Authors:
Urbánková, Simona ; Hytychová, Kristýna (referee) ; Kaňovská, Lucie (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2017
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Diplomová práce se zaměřuje na problematiku uplatnění interního marketingu v podnikové praxi konkrétní společnosti, a to v oblasti zvýšení spokojenosti zaměstnanců. Důležitým prvkem je analýza současného stavu firemního prostředí a výzkum spokojenosti zaměstnanců, který je klíčovým východiskem. Součástí práce jsou návrhy.
This diploma thesis focuses on the use of internal marketing in the corporate practice of particular companies in the area of increasing the satisfaction of employees. An important element is the analysis of the current state of the corporate environment and employee satisfaction research, which is a key starting point. Part of the thesis is the proposals.
Keywords:
corporate culture; Human resource management; internal marketing; marketing; marketing concept; motivation; satisfaction of stuff; firemní kultura; interní marketing; marketing; marketingový přístup; motivace; spokojenost zaměstnanců; Řízení lidských zdrojů
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/67093