Název: Návrh marketingové podpory nově zaváděných výrobků
Překlad názvu: Proposal of Marketing Support of Newly Introduced Products
Autoři: Horáček, Pavel ; Horáček, Pavel (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2007
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: krmiva pro psy; marketing; marketingová podpora; marketingový mix; pet-food; výroba krmiv pro psy; zavedení nového výrobku; dog food; dog food production; introducing a new product; marketing; marketing mix; marketing support; pet food

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/18035

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-610684


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2024-04-02, naposledy upraven 2024-04-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet