Original title:
Návrh marketingové podpory nově zaváděných výrobků
Translated title:
Proposal of Marketing Support of Newly Introduced Products
Authors:
Horáček, Pavel ; Horáček, Pavel (referee) ; Zich, Robert (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2007
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Firma zabývající se výrobou krmiv pro psy ukončila v nedávné době vývoj nových výrobků, které jsou svým charakterem zcela unikátní a jedinečné. Bakalářská práce se snaží navrhnout účinnou marketingovou podporou pro úspěšné zavedení těchto nových výrobků na trh. Ústřední metodou využívanou při jejím zpracování jsou zejména nástroje marketingového mixu a ostatní marketingové metody. Výstupem práce jsou pak konkrétní návrhy marketingové podpory nově zaváděných výrobků a způsob komunikace se zákazníkem.
A company engaged in dog food production has recently finished the development of new unique and exceptional products. The Bachelor's Thesis tries to suggest an effective marketing support for successful introducing of these products to the market. The focal methods used by treating this thesis are especially marketing mix and other marketing methods. The outputs of the thesis are concrete proposals of marketing support of newly introduced products and the way of communication with the consumers.
Keywords:
dog food; dog food production; introducing a new product; marketing; marketing mix; marketing support; pet food; krmiva pro psy; marketing; marketingová podpora; marketingový mix; pet-food; výroba krmiv pro psy; zavedení nového výrobku
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/18035