Název:
Firemní kultura jako cesta ke získání zákazníka
Překlad názvu:
Corporate Culture as a Way to Obtaining of Customer
Autoři:
Prudíková, Monika ; Reiterman, Tomáš (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Bakalářská práce pojednává o problematice firemní kultury společnosti PLEAS a.s. Teoretická část je zaměřena na objasnění pojmů týkajících se firemní kultury. V praktické části je firma blíže představena. Nalézá se zde rovněž dotazníkové šetření. Na základě nedostatků, zjištěných prostřednictvím dotazníkového šetření a dalších analýz, jsou zformulovány návrhy na zvýšení úrovně firemní kultury a motivace zaměstnanců.
The thesis deals with the issue of corporate culture as PLEAS The theoretical part is aimed at clarification of terms relating to corporate culture. The practical part of the firm unveiled further. Found here also the questionnaire. Based on the shortcomings identified through the survey and further analysis, are formulated proposals to increase the level of corporate culture and employee motivation.
Klíčová slova:
etika; Firemní kultura; motivace; propagace; trh; zaměstnanci; zákazníci.; Corporate culture; customers.; employees; ethics; market; motivation; promotion
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/14836