Original title:
Firemní kultura jako cesta ke získání zákazníka
Translated title:
Corporate Culture as a Way to Obtaining of Customer
Authors:
Prudíková, Monika ; Reiterman, Tomáš (referee) ; Mráček, Pavel (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2010
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Bakalářská práce pojednává o problematice firemní kultury společnosti PLEAS a.s. Teoretická část je zaměřena na objasnění pojmů týkajících se firemní kultury. V praktické části je firma blíže představena. Nalézá se zde rovněž dotazníkové šetření. Na základě nedostatků, zjištěných prostřednictvím dotazníkového šetření a dalších analýz, jsou zformulovány návrhy na zvýšení úrovně firemní kultury a motivace zaměstnanců.
The thesis deals with the issue of corporate culture as PLEAS The theoretical part is aimed at clarification of terms relating to corporate culture. The practical part of the firm unveiled further. Found here also the questionnaire. Based on the shortcomings identified through the survey and further analysis, are formulated proposals to increase the level of corporate culture and employee motivation.
Keywords:
Corporate culture; customers.; employees; ethics; market; motivation; promotion; etika; Firemní kultura; motivace; propagace; trh; zaměstnanci; zákazníci.
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/14836