Název:
Komunikační mix podniku
Překlad názvu:
Communication Mix of the Company
Autoři:
Novotná, Lenka ; MBA, Petr Bilavčík, (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2018
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Diplomová práce se zabývá komunikačním mixem společnosti Zahradní centrum V Aleji. V teoretické části práce jsou vymezeny základní pojmy z oblasti marketingu, marketingového a komunikačního mixu. V analytické části je popsána současná situace podniku, analýza makroprostředí a mikroprostředí, marketingový výzkum a SWOT analýza. V závěru práce jsou uvedeny návrhy, které by měly vést ke zlepšení komunikačního mixu.
Diploma thesis deals with communication mix of company Zahradní centrum V Aleji. The theoretical part of the thesis defines the basic concepts from marketing, marketing mix and communication mix. The analytical part of the thesis describes the current situation of the company, analysis macro environment and micro environment, marketing research and SWOT analysis. At the end of the thesis are presented suggestions which should lead to improvement of the communication mix.
Klíčová slova:
dotazník; komunikační mix; marketing; marketingový mix; výzkum; communications mix; marketing; marketing mix; questionnaire; research
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/81299