Original title:
Komunikační mix podniku
Translated title:
Communication Mix of the Company
Authors:
Novotná, Lenka ; MBA, Petr Bilavčík, (referee) ; Kaňovská, Lucie (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2018
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Diplomová práce se zabývá komunikačním mixem společnosti Zahradní centrum V Aleji. V teoretické části práce jsou vymezeny základní pojmy z oblasti marketingu, marketingového a komunikačního mixu. V analytické části je popsána současná situace podniku, analýza makroprostředí a mikroprostředí, marketingový výzkum a SWOT analýza. V závěru práce jsou uvedeny návrhy, které by měly vést ke zlepšení komunikačního mixu.
Diploma thesis deals with communication mix of company Zahradní centrum V Aleji. The theoretical part of the thesis defines the basic concepts from marketing, marketing mix and communication mix. The analytical part of the thesis describes the current situation of the company, analysis macro environment and micro environment, marketing research and SWOT analysis. At the end of the thesis are presented suggestions which should lead to improvement of the communication mix.
Keywords:
communications mix; marketing; marketing mix; questionnaire; research; dotazník; komunikační mix; marketing; marketingový mix; výzkum
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/81299