Název:
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků
Překlad názvu:
Marketing Research of Customer Satisfaction
Autoři:
Grygová, Eva ; Ing.Jaroslav Štůla (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Diplomová práce se zaměřuje na navrhnutí, provedení a vyhodnocení dotazníku spokojenosti zákazníků na veterinární klinice TOSA. Teoretická část je věnována problematice marketingového výzkumu, spokojenosti zákazníků a dotazníku jako nástroji při sběru informací. Praktická část obsahuje seznámení se společností, zpracování dotazníku, analýzu získaných dat a návrhy na zlepšení, které by měli vést ke zvýšené spokojenosti zákazníků.
This thesis is focusing on proposition, implementation and evaluation of satisfaction questionary of customers at the VET clinic called TOSA. Theoretical part is focused on problems in marketing research, customers satisfaction and questionare as an instrument for collection of information. Practical part contains tasks such as familiarization with company, questionare processing, analysis of obtained data and suggestions for improvement that should carry on to enhanced satisfaction of customers.
Klíčová slova:
dotazník; marketingový mix; Marketingový výzkum; měření spokojenosti; služby; spokojenost; zákazník; customer; marketing mix; Marketing research; measuring of satisfaction; questionnaire; satisfaction; services
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/981