Název:
Návrh marketingové strategie v elektronickém obchodě
Překlad názvu:
Purpose of Marketing Strategy in E-commerce
Autoři:
Kulhánek, Jan ; Paďourová, Veronika (oponent) ; Kříž, Jiří (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Práce se zabývá návrhem marketingové strategie elektronického obchodu www.vune24.cz. Obsahem jsou teoretická východiska pro popisovaný problém a analýza vybrané společnosti. Návrh marketingové strategie je zaměřen především na strategii produktovou, cenovou, distribuční a propagační. Obsaženo je i ekonomické zhodnocení návrhu.
Work deals with marketing strategy of e-shop www.vune24.cz. Containing the theoretical basis for describing the problem and analysis of the selected company. Draft marketing strategy is focused primarily on product strategy, pricing strategy, distribution strategy and promotion. It also included an economic evaluation of the proposal.
Klíčová slova:
analýza; e-commerce; e-shop; historie.; Internet; marketing; propagace; reklama; SEO optimalizace; strategie; advertisement; analysis; e-commerce; e-shop; history.; Internet; marketing; promotion; SEO optimization; strategy
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/11429