Original title:
Návrh marketingové strategie v elektronickém obchodě
Translated title:
Purpose of Marketing Strategy in E-commerce
Authors:
Kulhánek, Jan ; Paďourová, Veronika (referee) ; Kříž, Jiří (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2010
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Práce se zabývá návrhem marketingové strategie elektronického obchodu www.vune24.cz. Obsahem jsou teoretická východiska pro popisovaný problém a analýza vybrané společnosti. Návrh marketingové strategie je zaměřen především na strategii produktovou, cenovou, distribuční a propagační. Obsaženo je i ekonomické zhodnocení návrhu.
Work deals with marketing strategy of e-shop www.vune24.cz. Containing the theoretical basis for describing the problem and analysis of the selected company. Draft marketing strategy is focused primarily on product strategy, pricing strategy, distribution strategy and promotion. It also included an economic evaluation of the proposal.
Keywords:
advertisement; analysis; e-commerce; e-shop; history.; Internet; marketing; promotion; SEO optimization; strategy; analýza; e-commerce; e-shop; historie.; Internet; marketing; propagace; reklama; SEO optimalizace; strategie
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/11429